-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brochów, dnia 09.11.2016r.
Gmina Brochów
Brochów 125
05-088 Brochów
Zapytanie ofertowe o cenę dla zamówienia publicznego
o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000,00 euro
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 30.000,00 euro, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego:
„Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Brochów w sezonie zimowym 2016 / 2017”
1. Zakres zamówienia:
Usługi w zakresie odśnieżania dróg gminnych na terenie Gminy Brochów przy użyciu sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Wykonawcy.
Prace zlecane będą przez Zamawiającego doraźnie w czasie wystąpienia potrzeby odśnieżania dróg.
Wykonawca zapewni przystąpienie do odśnieżania w ciągu 2 godzin od otrzymania polecenia niezależnie od pory dnia, także w dni świąteczne.
Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i gotowość świadczenia usługi.
Szerokość odśnieżonego pasa jezdni 5 m.
Wszelkie uszkodzenia mienia osób trzecich ponosi Wykonawca na swój koszt.
Usługa odśnieżania powinna być wykonywana w taki sposób by nie uszkadzać pni drzew znajdujących się w pasie drogowym.
2. Potwierdzenie wykonania zamówienia:
Przez pracownika Urzędu Gminy Brochów.
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów.
Pracownik uprawniony do kontaktów z wykonawcami:
Łukasz Kopka tel. (22) 725-70-03 wew. 23
4. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 15.11.2016r. do godz. 12.00
Dopuszcza się złożenie oferty:
- w formie pisemnej na adres:
Urząd Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) Posiadają prawo do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia,
b) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia.
6. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany/ pożądany termin realizacji zamówienia od podpisania umowy do 30.04.2016r.
Oferta powinna zawierać:
Formularz oferty
Tabela nr 1 – Wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych
7. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
Kryterium wyboru oferty będzie cena ofertowa brutto (90%)
Sprzęt, jakim będzie dysponował Wykonawca na czas realizacji zamówienia (10%)
8. Płatność za przedmiot zamówienia:
a) Raz w miesiącu w terminie do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego.
b) Zamawiający nie dopuszcza przedpłat.
9. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawiera: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, zostanie zamieszczona w siedzibie Zamawiającego oraz zostanie opublikowana na stronie internetowej www.brochow.bip.org.pl
10. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy.
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana pisemnie lub telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Sporządził: Łukasz Kopka
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz oferty
Załącznik nr 2 – Specyfikacja zimowego utrzymania dróg
Tabela nr 1 – Wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Kopka
- Data udostępnienia w BIP: 2016-11-09 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Kopka
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-11-17 11:52:39
- Liczba odsłon: 2011
- Historia dokumentu: