Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok 13/2017
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu inne
4. Nazwa dokumentu Nazwa dokumentu Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
5. Zakres przedmiotowy dokumentu Nazwa planowanego przedsięwzięcia: ,,Realizacja hali namiotowej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na terenie dz. nr ew. 223/1 i 224/1, obręb Brochów, gm. Brochów.”
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju 1428022
7. Znak sprawy OŚ.6220.14.2017
8. Dokument wytworzył HELIO S.A.
9. Data dokumentu 2017-11-10
10. Dokument zatwierdził nie dotyczy
11. Data zatwierdzenia dokumentu nie dotyczy
12. Miejsce przechowywania dokumentu Urząd Gminy Brochów,Brochów 125 05-088 BrochówTel. (22) 725 70 03, (22) 725 70 51.gmina@brochow.pl
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie nie
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie nie dotyczy
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie 2017-11-17
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi

[Liczba odsłon: 3834762]

przewiń do góry