Wersja archiwalna 2018-05-14 14:34:13
***************************************
***************************************
****************************************
Ogłoszenie nr 552152-N-2018 z dnia 2018-04-27 r.
Gmina 
Brochów: "Przebudowa drogi gminnej nr 380124W "Gruszowa" w miejscowości Brochów, 
Gmina Brochów" II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane 
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa 
projektu lub programu 
Postępowanie prowadzone jest w ramach Programu 
Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na realizację operacji w ramach 
poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju 
lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla 
rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego programem w zakresie 
„Budowa lub przebudowa publicznych dróg gminnych lub powiatowych, które skracają 
dystans lub czas dojazdu do obiektów użyteczności publicznej, w których są 
świadczone usługi społeczne, zdrowotne, opiekuńczo - wychowawcze lub edukacyjne 
dla ludności lokalnej”. 
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy 
podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub 
więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 
30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich 
jednostki (w %) 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje 
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie 
postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 
Nie
Jeżeli 
tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie 
oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do 
kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 
Postępowanie jest 
przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii 
Europejskiej 
Nie
W 
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw 
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień 
publicznych: 
Informacje dodatkowe: 
I. 
1) NAZWA I ADRES: Gmina 
Brochów, krajowy numer identyfikacyjny 54966000000, ul. Brochów  125 , 05088   
Brochów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 257 051, e-mail 
gmina@brochow.ug.gov.pl, faks 227 257 051. 
Adres strony internetowej (URL): 
www.brochow.bip.org.pl 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej 
pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, 
które nie są ogólnie dostępne 
I. 
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja 
samorządowa 
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział 
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania 
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z 
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z 
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim 
zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy 
zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy 
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 
I.4) 
KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, 
pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod 
adresem (URL) 
Tak 
www.brochow.bip.org.pl 
Adres 
strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych 
warunków zamówienia 
Tak 
www.brochow.bip.org.pl 
Dostęp 
do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać 
pod adresem 
Nie 
Oferty 
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie 
Nie 
adres 
Dopuszczone 
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w 
inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków 
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny 
sposób: 
Adres: 
Komunikacja 
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, 
które nie są ogólnie dostępne 
Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można 
uzyskać pod adresem: (URL) 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) 
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Przebudowa drogi gminnej nr 
380124W "Gruszowa" w miejscowości Brochów, Gmina Brochów" II 
Numer 
referencyjny: ZP.GN.271.4.2018 
Przed wszczęciem postępowania o 
udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 
Tak
II.2) 
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 
II.3) Informacja o możliwości 
składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: 
Nie 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać 
w odniesieniu do: 
Zamawiający 
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup 
części: 
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone 
zamówienie jednemu wykonawcy: 
II.4) Krótki opis 
przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub 
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w 
przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny 
produkt, usługę lub roboty budowlane: Przebudowa drogi gminnej nr 380124W 
"Gruszowa" w miejscowości Brochów Gmina Brochów o długości 935,00 m polegająca 
na wykonaniu: - podbudowy - wyrównanie kruszywem łamanym 0-31,5mm stabilizowanym 
mechanicznie po zagęszczeniu o grubości 5 cm, - nawierzchni z betonu 
asfaltowego: warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W dla KR2 o grubości 4 cm 
+ warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S dla KR2 grubości 4 cm - 
obustronnych poboczy szer. 0,75 m utwardzonych klińcem 0/31,5 mm o grubości 10 
cm - 3 mijanek na podbudowie z kruszywa łamanego o grubości 20 cm i nawierzchni 
z betonu asfaltowego grubości 8 cm - zjazdów na posesje Szczegółowy sposób 
wykonania robót budowlanych, objętych zamówieniem należy wykonać w oparciu o: 
dokumentację, przedmiar robót, STWIORB oraz zgodnie ze wzorem umowy, której 
projekt stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 
II.5) Główny kod CPV: 
45233140-2 
Dodatkowe kody CPV: 
| 
 Kod CPV  | 
| 
 45233120-6  | 
| 
 45100000-8  | 
| 
 45111200-0  | 
II.6) 
Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o 
wartości zamówienia): 
Wartość bez VAT: 
Waluta: 
(w 
przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita 
maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego 
systemu zakupów) 
II.7) 
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 
7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie 
Określenie przedmiotu, 
wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o 
których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który 
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny 
system zakupów: 
miesiącach:    lub dniach: 
lub 
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-07-31 
| 
 Okres w miesiącach  | 
 Okres w dniach  | 
 Data rozpoczęcia  | 
 Data zakończenia  | 
| 
 2018-07-31  | 
II.9) 
Informacje dodatkowe: 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) 
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o 
ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, 
którzy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na 
kwotę nie mniejszą niż 250 000 zł. W przypadku ubiegania się o udzielenie 
niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty 
mogą być dołączone do oferty w imieniu wszystkich konsorcjantów (wspólnie). W 
przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w 
walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut 
NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia 
publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia 
ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz 
na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs 
NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem 
postępowania, 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub 
zawodowa 
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się 
Wykonawcy, którzy: - posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie 
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie 
roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, odbudowie lub 
remoncie obiektu drogowego o wartości łącznej 400 000 zł brutto. - dysponują 
osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, Warunek ten zostanie spełniony gdy 
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj: ─ jedną osobą 
na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do 
kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez 
ograniczeń, określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 
11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie 
(Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) oraz uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie 
wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a ustawy z 
dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332, z późn. 
zm.), zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania 
robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach 
członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego 
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze 
Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z 
dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w 
państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65). - 
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada 
wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych 
wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ 
na realizację zamówienia. - Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu 
odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i 
oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia. 
Zamawiający wymaga od wykonawców 
wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z 
informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak 
Informacje dodatkowe: 
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) 
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 
24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne 
podstawy wykluczenia: 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie 
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie 
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
6.3.2 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY - na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca składa: a) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 8 do SIWZ); b) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 8 do SIWZ); c) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 8 do SIWZ);
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) 
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
6.3.1 W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w 
postępowaniu O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP: a) wykaz robót 
budowlanych (Załącznik nr 6 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie 
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o 
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności 
jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, 
miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z 
załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane 
należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie 
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o 
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na 
rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej 
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych 
dokumentów – inne dokumenty, b) Dowody określające czy roboty budowlane wskazane 
w Wykazie robót budowlanych zostały wykonane należycie, w szczególności 
informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa 
budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są 
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty 
budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym 
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne 
dokumenty. c) wykaz osób (załącznik nr 7 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę 
do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za 
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z 
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i 
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu 
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania 
tymi osobami, d) dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od 
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z 
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w 
rozdziale V punkt 5.2.b) siwz. Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca polega na 
zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w 
postępowaniu należy załączyć zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VI pkt 
6.1.4 siwz (wzór zobowiązania – stanowi załącznik nr 4 do siwz) 
III.5.2) 
W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp (Załącznik Nr 4 do SIWZ – przykładowy wzór). W sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz udowodnić, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. 3. Kosztorys ofertowy uproszczony. Kosztorys niniejszy będzie pełnił rolę pomocniczą, informacyjną, a ma na celu rozliczenie ewentualnych robót zamiennych, oraz zbadanie przez Zamawiającego czy zastosowane do wyceny materiały spełniają wymogi co do ich jakości postawione w SIWZ. 4. Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) 
OPIS 
IV.1.1) 
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) 
Zamawiający żąda wniesienia wadium: 
Tak 
Informacja na temat wadium 
Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia 
wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące zł 00/100 groszy) 
na zasadach określonych w SIWZ rozdział VIII. 
IV.1.3) 
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: 
Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 
IV.1.4) 
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do 
ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub 
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 
IV.1.5.) 
Wymaga się złożenia oferty wariantowej: 
Nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
Nie 
Złożenie oferty 
wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
Nie 
IV.1.6) 
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w 
postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog 
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) 
Liczba 
wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba 
wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców: 
IV.1.7) 
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: 
Umowa 
ramowa będzie zawarta: 
Czy przewiduje się ograniczenie liczby 
uczestników umowy ramowej: 
Przewidziana maksymalna liczba uczestników 
umowy ramowej: 
Informacje dodatkowe: 
Zamówienie obejmuje 
ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
Adres strony internetowej, na 
której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu 
zakupów: 
Informacje dodatkowe: 
W ramach umowy 
ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie 
katalogów elektronicznych: 
Przewiduje się pobranie ze złożonych 
katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach 
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 
IV.1.8) 
Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji 
elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje 
z ogłoszeniem) Nie 
Należy podać adres strony internetowej, na której 
aukcja będzie prowadzona: 
Należy wskazać elementy, których wartości 
będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia 
co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie 
aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje 
dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób 
postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich 
wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje 
dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji 
technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i 
identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie 
etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
Czas 
trwania: 
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną 
zakwalifikowani do następnego etapu: 
Warunki zamknięcia aukcji 
elektronicznej: 
IV.2) 
KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) 
Kryteria 
| 
 Kryteria  | 
 Znaczenie  | 
| 
 Cena  | 
 60,00  | 
| 
 Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę  | 
 40,00  | 
IV.2.3) 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp 
(przetarg nieograniczony) 
Tak 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, 
dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na 
temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać 
wszystkie oferty: 
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia 
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby 
ofert: 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę 
etapów): 
Informacje dodatkowe 
IV.3.2) Informacje na temat 
dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub 
informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 
Informacja o wysokości 
nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili 
rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający 
przewiduje nagrody: 
Wstępny harmonogram postępowania: 
Podział 
dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
Należy podać 
informacje na temat etapów dialogu: 
Informacje dodatkowe: 
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym 
muszą odpowiadać wszystkie oferty: 
Podział negocjacji na etapy w celu 
ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie 
kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
Informacje dodatkowe: 
IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja 
elektroniczna: 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas 
trwania: 
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną 
zakwalifikowani do następnego etapu: 
Termin 
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne 
dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w 
sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 
Wymagania 
dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
Informacje 
dodatkowe: 
IV.5) 
ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do 
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
Należy 
wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
DOPUSZCZALNE ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY 1. Strony zastrzegają możliwość 
dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień umowy w stosunku do 
treści zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie. 2. Zamawiający lub Wykonawca 
może wystąpić pisemnie z propozycją (wnioskiem) zmiany postanowień umowy w 
stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a. zmiany uwarunkowań 
prawnych lub administracyjnych wykonywanej umowy z przyczyn niezależnych od 
Zamawiającego i Wykonawcy; b. wystąpienia sytuacji kryzysowej, o jakiej mowa w 
art. 2 pkt 8b ustawy Pzp, c. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących 
przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 3. Za 
okoliczności uzasadniające dokonanie zmian postanowień Umowy uznać należy w 
szczególności korzyść Zamawiającego lub obu Stron, a także przyczyny 
uniemożliwiające realizację umowy w jej pierwotnej treści, które nie powstały z 
winy Wykonawcy np. zmiana stawki podatku VAT 4. Każda ze Stron może wystąpić z 
propozycją dokonania zmian postanowień niniejszej umowy. Propozycja musi 
wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian. 5. Wszelkie zmiany 
treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez 
obie strony, pod rygorem nieważności. 6. Zmiany nie mogą naruszać postanowień 
zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 7. Zamawiający może 
zażądać od Wykonawcy zmiany kierownika budowy/robót jeżeli uzna, że 
dotychczasowy kierownik budowy/robót nie wykonuje swoich obowiązków wynikających 
z Umowy tj. w przypadku wystąpienia trzech takich zdarzeń. 8. W przypadku zmiany 
kierownika budowy/robót, nowy kierownik budowy/robót musi spełniać wymagania 
określone dla dotychczasowego 9. Wykonawca obowiązany jest zmienić kierownika 
budowy/robót zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku 
Zamawiającego 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
IV.6.1) 
Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału 
w postępowaniu: 
Data: 2018-05-14, godzina: 11:00, 
Skrócenie terminu 
składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg 
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
Wskazać 
powody: 
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub 
wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
> język polski 
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od 
ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się 
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania 
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi 
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego 
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na 
sfinansowanie całości lub części zamówienia: 
IV.6.5) Przewiduje się 
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące 
sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający 
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie 
zostały mu przyznane 
IV.6.6) Informacje dodatkowe: 
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
 
2018-04-27_zalacznik_12_-_sytuacja_i_przekroje.pdf
2018-04-27_zalacznik_11_-_opis_techniczny_-masa.pdf
2018-04-27_zalacznik_10_-_szczegolowa_specyfikacja_techniczna.pdf
2018-04-27_zalacznik_9_-_przedmiar.pdf
2018-04-27_zalacznik_8_-_oswiadczenie_wykonawcy_pkt_6_3_2.docx
2018-04-27_zalacznik_7_-_wykaz_osob.docx
2018-04-27_zalacznik_6_-_wykaz_robot_budowlanych.docx
2018-04-27_zalacznik_5_-_projekt_umowy.doc
2018-04-27_zalacznik_4_-_zobowiazanie_do_udostepnienia_zasobow.docx
2018-04-27_zalacznik_3_-_grupa_kapitalowa.docx
2018-04-27_zalacznik_2a_-_oswidczenie_wykonawcy_-_warunki_udzialu_w_postepowaniu.docx
2018-04-27_zalacznik_2_-_oswiadczenie_wykonawcy_-_podstawy-wykluczenia.docx
2018-04-27_zalacznik_1_-_formularz_ofertowy.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Kopka
 - Data udostępnienia w BIP: 2018-05-14
 - Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Kopka
 - Data ostatniej aktualizacji: 2018-05-14 14:34:13
 - Liczba odsłon: 1899
 - wróć do wersji akturalnej
 - Historia dokumentu: