Wersja archiwalna 2018-05-14 16:10:52
Ogłoszenie nr 557879-N-2018 z dnia 
2018-05-14 r. 
Gmina 
Brochów: "Przebudowa drogi gminnej 
nr 380124W "Gruszowa" w miejscowości Brochów, Gmina Brochów" 
III
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty 
budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu 
Postępowanie prowadzone 
jest w ramach w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na 
realizację operacji w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w 
ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach 
działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego 
programem w zakresie „Budowa lub przebudowa publicznych dróg gminnych lub 
powiatowych, które skracają dystans lub czas dojazdu do obiektów użyteczności 
publicznej, w których są świadczone usługi społeczne, zdrowotne, opiekuńczo - 
wychowawcze lub edukacyjne dla ludności 
lokalnej”.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy 
podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub 
więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 
30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich 
jednostki (w %) 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat 
podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie 
postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez 
zamawiających 
Nie
Jeżeli 
tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie 
oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do 
kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z 
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii 
Europejskiej 
Nie
W przypadku 
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw 
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień 
publicznych: 
Informacje 
dodatkowe: 
I. 1) NAZWA I 
ADRES: Gmina Brochów, krajowy 
numer identyfikacyjny 54966000000, ul. Brochów  125 , 05088   Brochów, woj. mazowieckie, 
państwo Polska, 
tel. 227 257 051, 
e-mailgmina@brochow.ug.gov.pl, 
faks 227 257 051. 
Adres 
strony internetowej (URL): www.brochow.bip.org.pl 
Adres 
profilu nabywcy: 
Adres strony 
internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów 
plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ 
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja 
samorządowa 
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział 
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania 
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z 
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z 
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim 
zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy 
zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy 
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych 
zamawiających): 
I.4) 
KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do 
dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem 
(URL)
Tak 
www.brochow.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona 
będzie specyfikacja istotnych warunków 
zamówienia
Tak 
www.brochow.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - 
więcej informacji można uzyskać pod 
adresem
Nie 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w 
postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie
Nie 
adres 
Dopuszczone jest 
przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny 
sposób: 
Nie 
Inny 
sposób: 
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o 
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny 
sposób: 
Adres: 
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z 
narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie 
dostępne
Nie 
Nieograniczony, 
pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod 
adresem: (URL) 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez 
zamawiającego: "Przebudowa drogi gminnej 
nr 380124W "Gruszowa" w miejscowości Brochów, Gmina Brochów" 
III 
Numer 
referencyjny: ZP.GN.271.7.2018 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia 
przeprowadzono dialog techniczny 
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty 
budowlane 
II.3) Informacja o 
możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest 
na części: 
Nie 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w 
postępowaniu można składać w odniesieniu 
do: 
Zamawiający zastrzega 
sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup 
części: 
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może 
zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 
II.4) Krótki opis przedmiotu 
zamówienia (wielkość, zakres, 
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie 
zapotrzebowania i wymagań ) a w 
przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny 
produkt, usługę lub roboty budowlane: Przebudowa drogi gminnej nr 
380124W "Gruszowa" w miejscowości Brochów Gmina Brochów o długości 
935,00 
m polegająca na wykonaniu: - podbudowy - wyrównanie 
kruszywem łamanym 0-31,5mm stabilizowanym mechanicznie po zagęszczeniu o 
grubości 5 
cm, - nawierzchni z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca z 
betonu asfaltowego AC16W dla KR2 o grubości 4 cm + warstwa ścieralna z betonu 
asfaltowego AC11S dla KR2 grubości 4 cm - obustronnych poboczy szer. 
0,75 m 
utwardzonych klińcem 0/31,5 mm o grubości 10 cm - 3 mijanek na podbudowie z 
kruszywa łamanego o grubości 20 
cm i nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 
8 cm - 
zjazdów na posesje Szczegółowy sposób wykonania robót budowlanych, objętych 
zamówieniem należy wykonać w oparciu o: dokumentację, przedmiar robót, STWIORB 
oraz zgodnie ze wzorem umowy, której projekt stanowi Załącznik nr 5 do 
SIWZ. 
II.5) Główny kod 
CPV: 45233140-2 
Dodatkowe kody 
CPV: 
| 
 Kod CPV  | 
| 
 45233120-6  | 
| 
 45100000-8  | 
| 
 45111200-0  | 
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości 
zamówienia): 
Wartość bez VAT: 
Waluta: 
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu 
zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania 
umowy ramowej lub dynamicznego systemu 
zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o 
których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy 
Pzp: Nie 
Określenie 
przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone 
zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 
ustawy Pzp: 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie 
lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został 
ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesiącach:    lub dniach: 
lub 
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-07-31 
II.9) Informacje 
dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje 
lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika 
to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków 
w tym zakresie 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub 
ekonomiczna 
Określenie warunków: O udzielenie 
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że są ubezpieczeni od 
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 
związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250 000 zł. W 
przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub 
więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty mogą być dołączone do oferty w imieniu 
wszystkich konsorcjantów (wspólnie). W przypadku gdy jakakolwiek wartość 
dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę 
wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia 
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania 
Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu 
publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w 
tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs 
średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania, 
Informacje 
dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub 
zawodowa 
Określenie warunków: o 
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają niezbędną 
wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu 
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym 
okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, 
przebudowie, rozbudowie, odbudowie lub remoncie obiektu drogowego o wartości 
łącznej 400 000 zł brutto. - dysponują osobami zdolnymi do realizacji 
zamówienia, Warunek ten zostanie spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje 
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne 
do wykonania zamówienia tj: ─ jedną osobą na stanowisku Kierownika Budowy, 
posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w 
specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, określone w rozporządzeniu 
Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie 
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) 
oraz uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących 
przepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - 
Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332, z późn. zm.), zamawiający uznaje 
również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte 
w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, 
państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - 
stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, 
na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania 
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej 
(Dz. U. z 2016 r., poz. 65). - Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, 
uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie 
zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze 
wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. - Sprawdzenie w/w 
warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych 
przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie 
spełnia. 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we 
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób 
wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o 
kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak 
Informacje 
dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy 
wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy 
na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający 
przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o 
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w 
postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów 
selekcji 
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
6.3.2 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY - na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca składa: a) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 8 do SIWZ); b) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 8 do SIWZ); c) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 8 do SIWZ);
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE 
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
6.3.1 W celu 
potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu O 
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP: a) wykaz robót budowlanych 
(Załącznik nr 6 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat 
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w 
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym 
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i 
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów 
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w 
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami 
prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są 
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego 
roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o 
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – 
inne dokumenty, b) Dowody określające czy roboty budowlane wskazane w Wykazie 
robót budowlanych zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym 
czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo 
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty 
wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a 
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w 
stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. c) wykaz osób (załącznik nr 7 
do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w 
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub 
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji 
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania 
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz 
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, d) dokument potwierdzający 
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 
określoną przez zamawiającego w rozdziale V punkt 5.2.b) siwz. Uwaga: W 
przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu 
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć 
zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VI pkt 6.1.4 siwz (wzór 
zobowiązania – stanowi załącznik nr 4 do siwz) 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW 
SELEKCJI: 
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1 Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2 Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp (Załącznik Nr 4 do SIWZ – przykładowy wzór). W sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz udowodnić, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. 3 Kosztorys ofertowy uproszczony. Kosztorys niniejszy będzie pełnił rolę pomocniczą, informacyjną, a ma na celu rozliczenie ewentualnych robót zamiennych, oraz zbadanie przez Zamawiającego czy zastosowane do wyceny materiały spełniają wymogi co do ich jakości postawione w SIWZ. 4 Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) 
OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg 
nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający 
żąda wniesienia wadium:
Tak 
Informacja na temat 
wadium 
Zamawiający wymaga od 
Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł (Słownie złotych: trzy 
tysiące 00/100) na zasadach określonych w SIWZ rozdział 
VIII
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet 
wykonania zamówienia:
Nie 
Należy 
podać informacje na temat udzielania 
zaliczek: 
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów 
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów 
elektronicznych:
Nie 
Dopuszcza 
się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert 
katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje 
dodatkowe: 
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty 
wariantowej:
Nie 
Dopuszcza 
się złożenie oferty wariantowej 
Nie 
Złożenie 
oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty 
zasadniczej: 
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną 
zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, 
dialog konkurencyjny, partnerstwo 
innowacyjne)
Liczba 
wykonawców   
Przewidywana 
minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna 
liczba wykonawców   
Kryteria 
selekcji wykonawców: 
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub 
dynamicznego systemu zakupów:
Umowa 
ramowa będzie zawarta: 
Czy przewiduje 
się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
Przewidziana 
maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 
Informacje 
dodatkowe: 
Zamówienie 
obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
Adres strony 
internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące 
dynamicznego systemu zakupów: 
Informacje 
dodatkowe: 
W 
ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w 
formie katalogów elektronicznych: 
Przewiduje 
się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do 
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu 
zakupów: 
IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji 
elektronicznej (przetarg 
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie 
Należy podać 
adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 
Należy wskazać elementy, których wartości będą 
przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych 
wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 
Należy 
podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji 
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje 
dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest 
przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą 
warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości 
postąpień): 
Informacje dotyczące 
wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych 
w zakresie połączeń: 
Wymagania 
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji 
elektronicznej: 
Informacje 
o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich 
trwania:
Czas trwania: 
Czy 
wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do 
następnego etapu: 
Warunki 
zamknięcia aukcji elektronicznej: 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) 
Kryteria 
| 
 Kryteria  | 
 Znaczenie  | 
| 
 Cena  | 
 60,00  | 
| 
 Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę  | 
 40,00  | 
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 
24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
Tak 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, 
partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z 
ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie 
oferty: 
Przewidziane jest 
zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez 
przeprowadzenia negocjacji 
Przewidziany 
jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
Należy podać 
informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 
Informacje 
dodatkowe 
IV.3.2) Informacje na temat dialogu 
konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub 
informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 
Informacja o wysokości 
nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili 
rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający 
przewiduje nagrody: 
Wstępny 
harmonogram postępowania: 
Podział dialogu 
na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
Należy podać 
informacje na temat etapów dialogu: 
Informacje 
dodatkowe: 
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa 
innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące 
minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 
Podział negocjacji na 
etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez 
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków 
zamówienia: 
Informacje 
dodatkowe: 
IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres 
strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja 
elektroniczna: 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas 
trwania: 
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną 
zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin 
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji 
elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji 
elektronicznej: 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które 
zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, 
albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 
Wymagania dotyczące 
zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
Informacje 
dodatkowe: 
IV.5) ZMIANA 
UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej 
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru 
wykonawcy: Tak 
Należy wskazać zakres, 
charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
DOPUSZCZALNE ZMIANY POSTANOWIEŃ 
UMOWY 1. Strony zastrzegają możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach 
zmian postanowień umowy w stosunku do treści zobowiązania Wykonawcy zawartego w 
ofercie. 2. Zamawiający lub Wykonawca może wystąpić pisemnie z propozycją 
(wnioskiem) zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następujących 
przypadkach: a. zmiany uwarunkowań prawnych lub administracyjnych wykonywanej 
umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; b. wystąpienia 
sytuacji kryzysowej, o jakiej mowa w art. 2 pkt 8b ustawy Pzp, c. wystąpienia 
zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na 
realizację przedmiotu umowy, 3. Za okoliczności uzasadniające dokonanie zmian 
postanowień Umowy uznać należy w szczególności korzyść Zamawiającego lub obu 
Stron, a także przyczyny uniemożliwiające realizację umowy w jej pierwotnej 
treści, które nie powstały z winy Wykonawcy np. zmiana stawki podatku VAT 4. 
Każda ze Stron może wystąpić z propozycją dokonania zmian postanowień niniejszej 
umowy. Propozycja musi wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie 
zmian. 5. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie 
aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 6. Zmiany nie 
mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień 
publicznych. 7. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kierownika 
budowy/robót jeżeli uzna, że dotychczasowy kierownik budowy/robót nie wykonuje 
swoich obowiązków wynikających z Umowy tj. w przypadku wystąpienia trzech takich 
zdarzeń. 8. W przypadku zmiany kierownika budowy/robót, nowy kierownik 
budowy/robót musi spełniać wymagania określone dla dotychczasowego 9. Wykonawca 
obowiązany jest zmienić kierownika budowy/robót zgodnie z żądaniem Zamawiającego 
w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego 
IV.6) INFORMACJE 
ADMINISTRACYJNE 
IV.6.1) 
Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 
Środki służące ochronie informacji o charakterze 
poufnym 
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o 
dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 2018-05-29, godzina: 11:00, 
Skrócenie terminu 
składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg 
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
Nie 
Wskazać 
powody: 
Język 
lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do 
udziału w postępowaniu 
> język polski 
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu 
składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się 
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania 
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi 
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego 
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na 
sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o 
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania 
naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na 
sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu 
przyznane Nie 
IV.6.6) Informacje 
dodatkowe: 
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
14-05-2018_-_siwz_gruszowka_iii.docx14-05-2018_-_zalacznik_12_-_sytuacja_i_przekroje.pdf
14-05-2018_-_zalacznik_11_-_opis_techniczny_-masa.pdf
14-05-2018_-_zalacznik_10_-_szczegolowa_specyfikacja_techniczna.pdf
14-05-2018_-_zalacznik_9_-_przedmiar.pdf
14-05-2018_-_zalacznik_8_-_oswiadczenie_wykonawcy_pkt_6_3_2.docx
14-05-2018_-_zalacznik_7_-_wykaz_osob.docx
14-05-2018_-_zalacznik_6_-_wykaz_robot_budowlanych.docx
14-05-2018_-_zalacznik_5_-_projekt_umowy.doc
14-05-2018_-_zalacznik_4_-_zobowiazanie_do_udostepnienia_zasobow.docx
14-05-2018_-_zalacznik_3_-_grupa_kapitalowa.docx
14-05-2018_-_zalacznik_2_-_oswiadczenie_wykonawcy_-_podstawy-wykluczenia.docx
14-05-2018_-_zalacznik_1_-_formularz_ofertowy.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Kopka
 - Data udostępnienia w BIP: 2018-05-14
 - Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Kopka
 - Data ostatniej aktualizacji: 2018-05-14 16:10:52
 - Liczba odsłon: 3134
 - wróć do wersji akturalnej
 - Historia dokumentu: