Wersja archiwalna 2017-10-17 13:59:44
Gmina Brochów
Brochów 125
05-088 Brochów                                                                 
                                  Brochów, dnia  17.10.2017r.
ZP.GN.271.5.2017
INFORMACJA  O 
WYBORZE   NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY
                Działając na podstawie  art.92 
ust.1 i 2 z dnia  29 stycznia  2004r. 
Prawo zamówień publicznych  (Dz.U.
z 2017r. poz. 1579 )  zawiadamiam, że w
przeprowadzonym postępowaniu  w trybie
przetargu nieograniczonego   pn. 
Budowa sieci
wodociągowej w  miejscowości  Śladów, Kromnów, Gorzewnica, Górki 
realizowanego  w ramach projektu
pn.  
Budowa  sieci
wodociągowej  w gminie Brochów w
miejscowościach  Przęsławice,
Nowa Wieś 
Śladów,  Śladów,  Kromnów, Gorzewnica, Górki  
wybrano jako   najkorzystniejszą  ofertę Nr 1 
złożoną przez firmę  JR-SANBUD
Jarosław Radgowski
05-825 Grodzisk 
Mazowiecki  ul. Olsztyńska 3  
W/w  Wykonawca złożył
ofertę nie podlegającą odrzuceniu, spełnił 
warunki udziału w postępowaniu, złożył wszystkie oświadczenia  wymagane w siwz. 
Ofercie najkorzystniejszej  przyznano 
najwyższą ilość  100     punktów .
                 
Zestawienie  ofert
oraz  streszczenie oceny  i porównania złożonych  ofert
| 
   
 l.p  | 
  
   
 Nazwa wykonawcy  | 
  
   
 Wartość  oferty 
 zł  brutto  | 
  
   Liczba punktów  przyznana w kryterium cena   | 
  
   
 Okres gwarancji  | 
  
   Liczba punktów  przyznana w kryterium okres  gwarancji  | 
  
   
 Ogółem liczba punktów  | 
 
| 
   1.   | 
  
   JR-SANBUD Jarosław Radgowski 05-825 Grodzisk 
  Mazowiecki  ul. Olsztyńska 3  | 
  
    1 968 000,00  | 
  
   60,00  | 
  
   60 m-cy  | 
  
   40  | 
  
   100  | 
 
| 
   2.  | 
  
   Przedsiębiorstwo 
  PUHB CEWOGAZ  Jan Wolski 99-400 Łowicz   ul. Partyzantów 17  | 
  
   2 518 228,24  | 
  
   46,89  | 
  
   60 m-cy  | 
  
   40  | 
  
   86,89  | 
 
Informuję, że  w
prowadzonym  postepowaniu  złożono 2 oferty nie podlegające wykluczeniu
oraz odrzuceniu z postępowania przetargowego.
                Dziękuję
za udział w przetargu  i zapraszam do
dalszej współpracy.
                                                                     
                                                                                                              
Wójt Gminy Brochów
Piotr Szymański
Do umieszczenia:
- na stronie
internetowej  zamawiającego (BIP)
- w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego
--------------------------------------------------------------------------------------
Gmina Brochów                                                                                                  Brochów, dnia  09.10.2017r.
05-088 Brochów
ZP.GN.271.5.2017
Informacje z otwarcia ofert
 w przetargu na :
Budowę sieci
wodociągowej  w miejscowości  Śladów, 
Kromnów, Gorzewnica, Górki
Zamawiający  - Gmina Brochów  na podstawie 
art. 86  ust.5 ustawy  z dnia 
29 stycznia  2004r.  Prawo zamówień publicznych  (Dz.U. z 2017r.  poz. 1579) 
przekazuje poniżej informacje  z
otwarcia ofert.
Otwarcia ofert w dniu 
09.10.2017r.  o   godz.
11:15 w siedzibie Zamawiającego  dokonała
komisja przetargowa powołana przez Wójta 
Gminy Brochów w dniu    06.10.2017r.  Decyzją Nr  386.2017.
Przed otwarciem ofert zgodnie z art.  86 ust.3 ustawy  Prawa zamówień publicznych  podana została kwota jaką Zamawiający zamierza
przeznaczyć na  sfinansowanie
zamówienia  tj.    1 877 338,31 zł brutto.
W wyznaczonym terminie  
wpłynęły 2 oferty następujących firm
:
| 
   l.p  | 
  
   Nazwa wykonawcy  | 
  
   Wartość  oferty 
 brutto  | 
  
   Termin  wykonania zamówienia  | 
  
   Warunki (termin) płatności)  | 
  
   Okres gwarancji  | 
 
| 
   1.   | 
  
   JR-SANBUD Jarosław Radgowski 05-825 Grodzisk 
  Mazowiecki  ul. Olsztyńska 3  | 
  
    1 968 000,00  | 
  
     31.10.2018r.  | 
  
   30 dni  | 
  
   60 m-cy  | 
 
| 
   2.  | 
  
   Przedsiębiorstwo 
  PUHB CEWOGAZ  Jan Wolski 99-400 Łowicz,  ul.
  Partyzantów 17  | 
  
    2 518 228,24  | 
  
   31.10.2018r.  | 
  
   30 dni  | 
  
   60 m-cy  | 
 
Podczas otwarcia ofert 
obecnych było    2   Wykonawców. 
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy  Pzp Wykonawca w terminie  3 dni 
od dnia przekazania informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy
Pzp ,  przekazuje zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności  do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa
w ust. 1 pkt 23  ustawy   zał. nr  3.
Wraz ze złożeniem 
oświadczenia , wykonawca może przedstawić  dowody, że 
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą  do zakłócenia 
konkurencji w postępowaniu o udzielenie 
zamówienia. 
Wójt Gminy Brochów
Piotr Szymański
----------------------------------------------------------------------------------
    Gmina Brochów                                                                      
                        Brochów, dnia   29.09.2017r.
      Brochów 125
  05-088 Brochów
ZP.GN.271.5.2017
                                                                                       
Wszyscy  wykonawcy  zainteresowani przetargiem
Gmina Brochów działając jako Zamawiający
 w postępowaniu o udzielenie
zamówienia  publicznego na Budowę 
sieci wodociągowej w miejscowości  
Śladów,  Kromnów, Gorzewnica,
Górki  prowadzonym w trybie   przetargu nieograniczonego , uprzejmie
zawiadamia, że od oferentów wpłynęły 
następujące zapytania 
Zapytanie nr 1  o treści:
1.1  
. 
Czy  Zamawiający wyrazi zgodę  na budowę całej  sieci wodociągowej metoda przewiertu   
           sterowanego
rura PE RC     PN 10 SDR 17?
1.2.  Czy w powyższym
postepowaniu mamy uwzględnić również budowę przyłączy wodociągowych?
1.3.    W przedmiarze
uwzględniono:  
           „Zasuwy żeliwne
kielichowe z obudową  na rurociągach PE o
śr.  nominalnej 32 mm”
           Czy mamy je
wyceniać w  ofercie ?
Odpowiedź 
Zamawiającego
Ad.  1.1. Zamawiający
wyraża zgodę   na budowę  w większości 
metodą  bezwykopową  przy   
              
wykorzystaniu  rur, które są
przeznaczone  do przewiertów np.  RC. 
Jednak przejścia  pod    
               drogą
wojewódzką  i rowami należy
wykonywać  przewiertem , ale w rurze  osłonowej.
Ad.  1.2.
Przyłącza  wodociągowe  budowane są do granicy działki właściciela
prywatnego, jeśli sieć    
               jest w
drodze  lub po  drugiej stronie drogi. Jeśli sieć prowadzona
jest  po  działce prywatnej 
               należy  wykonać 
włączenie i zakończyć zasuwą .
Ad. 1.3.  Zasuwy  na przyłączach  wykazane w przedmiarze  należy wycenić w ofercie. Dodatkowo    
               
należy  wycenić nawiertki NCS.
Zapytanie Nr  2 o treści :
2.1. Prosimy o 
określenie  ilości  przyłączy do 
posesji na sieci 
wodociągowej  o średnicy fi 160
        oraz  fi 110 ?
2.2. Jakie nawiertki należy zastosować NWZ czy NCS, ponieważ
w kosztorysie ujęto zasuwy bez
        nawiertek?
Odpowiedź Zamawiającego
Ad. 2.1. Określenie 
ilości przyłączy   na sieci  wodociągowej 
Śladów,  Kromnów,  Gorzewnica :
               na
średnicy  160 mm – 58  szt 
(52 szt PE  40,  5 szt PE 50, 
1 szt PE 90)
               na  średnicy 110 mm – 47 szt – PE40
              
Określenie    ilości  przyłączy 
na sieci wodociągowej  Górki:
               na średnicy  110 mm 
-   26 szt PE40
Ad. 2.2. Należy przyjąć  
nawiertki NCS + dodatkowo  zasuwa
odcinającą w obudowie ze skrzynką.
                                                                                                                              
  Wójt Gminy Brochów 
                                                                                                                                     
Piotr Szymański
--------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 591998-N-2017  z dnia 2017-09-22 r.      
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.brochow.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie dotyczy
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.brochow.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.brochow.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiajacego
Adres:
Urząd Gminy Brochów Brochów 125, 05-088 Brochów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Śladów, Kromnów, Gorzewnica , Górki
Numer referencyjny: ZP.GN.271.5.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w miejscowości Śladów, Kromnów, Gorzewnica, Górki. Dokumentacja projektowa obejmuje: 1) Budowę sieci wodociągowej w miejscowościach Śladów, Kromnów i Gorzewnica o długości 8823,0 mb z rur: - PVC-U PN10 Ø 160 x 6,2 mm - sieć główna długości 4 847,5 mb - PVC-U PN10 Ø 110 x 4,2 mm -sieć główna długości 3 218,5 mb - PE 100 Ø50 - odgałęzienia długości 9,0 mb - PE 100 Ø40 - odgałęzienia długości 52,0 mb - Żeliwo DN 80 mm 9 - odgałęzienia do hydrantów długości 51,5 mb - PE 100, SDR11 Ø160 x 14,6 mm (droga wojewódzka) długości 114,5 mb - PVC –U (PN10) Ø160x6,2mm (droga wojewódzka) długości 225,5 mb - PVC –U (PN10) Ø110x4,2mm (droga wojewódzka) długości 100,0 mb - PE 100, SDR17 Ø50x3,0 mm (droga wojewódzka) długości 92,0 mb - PE 100, SDR17 Ø40x2,4 mm (droga wojewódzka) długości 112,5 mb 2) Budowę sieci wodociągowej w miejscowości Górki o długości 2513,5 mb z rur : PVC –U, PN10, Ø110 x4,2 mm - siec główna długości 2406,0 mb PE100Ø40 długości 87,5 mb Żeliwo DN 80 mm długości 20,0 mb Łączna długość sieci wodociągowej stanowiącej przedmiot zamówienia - 11 336,5mb
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Roboty związane z budową sieci wodociągowej - do 50%
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-10-31
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 zł. (słownie złotych: jeden milion złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej o długości łącznej nie mniejszej niż 8 km Do wskazanych robót wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia.: - przynajmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych wodociągowych bez ograniczeń, zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej: dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę określoną przez zamawiającego , Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu; W wypadku podania kwot w walutach obcych, w dokumentach składanych przez podmioty zagraniczne, Zamawiający dokona przeliczenia tych kwot na PLN - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (http://www.nbp.pl) z dnia wystawienia dokumentu (informacja z banku lub SKOK). 2. Dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie , w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. (formularz wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , uprawnień , doświadczenia i wyksztalcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywania przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. ( zał. nr 5 do siwz)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
30000 PLN Formy wniesienia wadium opisano w rozdziale VIII siwz
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie | 
| Cena | 60,00 | 
| Gwarancja | 40,00 | 
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Prawa zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość zmian określonych w rozdziale XX SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-09, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Tarczyk
 - Data udostępnienia w BIP: 2017-10-17
 - Informacja zaktualizowana przez: Joanna Tarczyk
 - Data ostatniej aktualizacji: 2017-10-17 13:59:44
 - Liczba odsłon: 3613
 - wróć do wersji akturalnej
 - Historia dokumentu: